Pjesme, šaljivi videi i igrice samo su neke od tema koje na YouTubeu dnevno prate milijuni ljudi. Djecu je ove godine posebno oduševila šaljiva snimka pod imenom Skibidi Toilet u kojoj glava iskače iz WC školjke i pritom pjeva. Snimljeno je više od 50 dijelova, a svaki broji milijunske preglede.
Popularan je bio i Grimace Shake u kojem "ljudi piju ljubičasti napitak iz McDonaldsa, a potom se prave da padaju u nesvijest", navodi CNN u svom pregledu najpopularnijih ovogodišnjih trendova. No zanimljivo je da je među najpregledanijim sadržajem bilo i praćenje rata u Gazi.
Slušanje glazbe jedna je od najčešćih aktivnosti na stranici pa ne treba čuditi da spotovi dobro prolaze. To pogotovo vrijedi za viralne pjesme poput Ella Baila Sola (449 milijuna pregleda) i Flowers (652 milijuna). YouTube je također zahvatila Barbie groznica. Snimali su se osvrti, rekreacije scena iz filma i isprobavanje rozih haljina.
U fokusu su bile i ozbiljnije teme. Ljudi su tako koristili YouTube za informiranje o događajima u svijetu, pri čemu je prednjačio sukob Izraela i Palestine. Uloga najpopularnijeg YouTubera u SAD-u ponovno je pripala Mr. Beastu na čiji je kanal pretplaćeno 219 milijuna pretplatnika.
Evo pregleda još nekih najpopuzlarnijih YouTube senzacija ove godine: